דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי הנדסה - רוצים להתקבל? 

מאת    [ 16/10/2011 ]

מילים במאמר: 336   [ נצפה 2422 פעמים ]

לימודי הנדסה מכשירים את בוגריהם למגוון משרות ותפקידים בתחומי תעשייה, מנהל, פיקוח ובקרה במגזר הציבורי ובשוק הפרטי. מחלקות הנדסה רבות מוצעות באוניברסיטאות ובמכללות בקשת רחבה מאוד של תחומים ובהם: הנדסה רפואית, הנדסה כימית, הנדסה ביו רפואית, הנדסת תעשייה וניהול, הנדסה אזרחית, הנדסת מכונות, הנדסה גנטית, הנדסה חקלאית, הנדסה כימית, הנדסת בניין, הנדסה גרעינית, הנדס מחשבים, הנדסת תוכנה, ועוד.

הנדסת העתיד:

 קיים ביקוש קבוע - אף כי תנודתי -  לכל מקצועות  ההנדסה. בוגרי המסלול,  על כל מחלקותיהן של מקצועות ההנדסה, יכולים להשתלב בארגונים שונים בתפקידי ניהול ייצור, במחקר ובפיתוח, באבטחת איכות, בריכוז פרוייקטים שונים ועוד. לימודי הנדסה פותחים בפניכם אופק תעסוקתי מגוון ומבטיח. אתם במסלול הנכון והבטוח להצלחה לאורך שנים.

רוצים להתקבל?

ממשק חיפוש  ואיתור פשוט וקל לתפעול באינטרנט יאפשר לכם להגיע ישירות אל המחלקות השונות במוסדות לימוד פוטנציאליים, שבהם תוכלו לקבל מידע עדכני מוסמך הן על אודות תנאי הקבלה הנדרשים והן על מבנה הלימודים ותכני הקורסים השונים הנדרשים לצבירת מכסה הכרחית של  נקודת אקדמיות.  חשוב לציין, כי הציון הפסיכומטרי הנדרש לקבלה ללימודי הנדסה משתנה ממוסד למוסד.

אם אתם רואים עצמכם מוכשרים ללמוד אחד ממקצועות ההנדסה ומייעדים עצמכם לעבוד בחייכם הבוגרים כמהנדסים התחילו עוד היום בתכנון מושכל של עתידכם. ההיצע הרב והמגוון של מוסדות לימוד ומסלולים מגוונים בתחום ההנדסה פותח בפניכם מניפת אפשרויות רבה.

 שתפו חברים בלבטים:

 גם מי שיודעים באופן כללי כי הם רוצים ללמוד הנדסה ואולי בעיקר הם עשויים להתחבט ולהתלבט על אודות המגמה המתאימה להם ביותר. במסגרת בדיקות בשטח ועריכת סקר שוק לאיתור המגמת לימודי הנדסה המתאימה לכם, רצוי ומומלץ להתייעץ עם חברים שלמדו או סיימו את לימודיהם במגמה הנדסית זו או אחרת. אם יש לכם ספקות – אל תתכחשו להם, ואל תניחו לכם לרפות את ידיכם או להניא אתכם מלימוד הנדסה. מדובר בתחום מרתק ובמקצוע אטרקטיבי.

 ייעוץ והכוונה חינם:

ישנם אתרים בהם תוכלו למלא את פרטיכם בטופס המקוון ולקבל בתוך זמן קצר ביותר ייעוץ אישי. האתרים מציעים בדיקת התאמה ותנאי קבלה חינם אין כסף. ככל שתמקדו את הרצון ואת ההעדפה שלכם יקל על היועצים לכוון אתכם אל המגמה ואל המחלקה שבהן תוכלו לממש את הפוטנציאל שלכם במלואו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב